ninniesodergren.se | Att tipsa om Matthew Willcox, The Business of Choice.
18800
post-template-default,single,single-post,postid-18800,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

11 Nov Att tipsa om Matthew Willcox, The Business of Choice.

DSC_9844 (kopia)

 

Den här veckan så läser vi The Business of Choice, av Matthew Willcox.

“Marketing to consumers instincts”

En bok som är skriven av en otroligt inspirerande man som definitivt vet vad han pratar om. I mitten på nästa vecka, så ska vi dessutom få träffa honom (!) och ställa frågor. Det här är en sån där bok, som det inte går att sluta läsa. Speciellt inte ifall du är intresserad av kommunikation och hur kommunikation påverkar oss idag. Hur människan faktiskt fungerar och tänker (eller inte tänker) i olika sammanhang. Hur våra sinnen påverkar vårt handlande och hur fantastiskt mycket tanke det ligger bakom allting som vi ser och har runtomkring oss.

Galet.

Och ett hett boktips till den intresserade.

No Comments

Post A Comment